Noví členové

27.05.2011 22:07

Dnešního dne bylo v Dol Amroth velice rušno. Na ulicích se míjeli muži v lesklé zbroji a ženy v krásných róbách. Na každém kroku bylo cítit slavnostní atmosféru. Od místního pohostinství váleli dva chlapi sudy s vínem někam směrem k majáku. Moje zvědavost mi nedala, tak vybral jsem se zjistit, co se to děje, že všude taková živá vřava a veselá nálada. Po několika krocích ucítil jsem i vůni pečeného prasete, nastoknutého na rožni, tak nechal jsem se vést nosem a vyplatilo se...

 

Stal jsem se svědkem významné události spolku Númenia Elenion, který sídlo právě v královském městě. Nepohrdli mnou, tulákem a pozvali zasednu k jejich stolu, okusím masa, vína a raduji se s nimi z toho, že jejich řady se znovu rozšířily. Právě dnes jejich rada starších rozhodla, že mladíci Dwayne Johnson, Bartikovec a Geser jsou hodni nošení guildovního znaku. Na jejich počest se pilo, jedlo a tančilo do rozbřesku, když šel jsem dál svou cestou. Popřejme tedy těmto třem hodně síly a zdaru, svými skutky šíří dál dobré jméno jejich spolku ...

 

Jednonohý tulák.